Saturday, February 14, 2009

Wal padang pasiru..tumpuk2

Tanggal 19-10-08 aku telah menghadiri interbiu kat JW Marriot, KL. Allhamdulillah, aku berjaya dapat tawaran bekerja dgn kompeni SABIC di Kingdom of Saudi Arabia, KSA. Setelah segala dokumen, medical checkup, passport siap dihantar dan diproses, visa aku telah siap pada 14-01-09. Itu jam, mula la rasa mual2 la, nak terberak la, mcm mula2 masuk sekolah asrama dolu2.. ye ke tidak aku ni..? hehehe..Dan pada 05-02-09 aku dah dpt e-ticket untuk berangkat. InsyaAllah, aku akan fly dari Senai ke KLIA pada Isnin 16-02-09 pukul 1840pm. Kemudian pukul 0315am 17hb dari KLIA ke Kuwait. Lagi fly dari Kuwait ke Jeddah. Fuhh.. mcm naik bas tambang! Perasaan??? Jgn ckp la. Gumbira, seronot, berdebar, sedih, sayu, bercampur baur. Tetapi keputusan telah dibuat.. JALAN TERUUSSSS! No guts no glory!!! Semoga perjalananku dipermudahkan.. Amin..

No comments: