Friday, February 20, 2009

Kembara bermula..

1st of all, TQ veri strong kpd sume yg telah mendoakan aku sehingga aku berjaya men'touchdown'kan diri ke Jeddah, KSA pada 1730hr 17hb yg lalu.. Alhamdulillah.. Kembara aku mengambil masa yg amat panjang iaitu kira2 28jam disebabkan transit selama 8 jam di KLIA + 8 jam lagi di Kuwait (agen nak tiket murah punye pasal!). Anyway, setelah 3 hari aku di sini, setakat ni segala urusan berjln dgn lancar dan mudah sekali. Setelah 'digoreng' idup2 oleh rakan SABIC yg balik bercuti tahun lepas, aku menjangkakan bandar Yanbu ni mesti pekan kecik ala2 cite Desperado lakonan Antonio Banderas atau pun mcm pekan koboi dlm cite Tombstone yg selalu ada rumput kering berguling2 ditiup dek angin. Tetapi, setelah diayak ke hulu ke hilir oleh several x-titan yg dh beli keta sendiri, rope2nye besar bandar Yanbu ni. Quite a rapid developing city! Mcm Pasir Gudang pun ada, Muar pun ye, mcm pantai Lido pun ye (kat Laut Merah).. Apa lagi, jom la pakat ramai2 mai sini.. hehehe..

..kat KLIA..

..ke Kuwait..

..epot Kuwait..

..superfriends..

..rakan hardcore Yanbu..

..kena ayak dgn keta U.S..