Saturday, February 14, 2009

Sejarah keje aku..

Aku nk cite sket psl pengalaman keje aku yg tak seberapa ni..
1991 - Aku pernah keje kat Santronic, Tampoi lepas abis SRP. Dpt gaji trus cabut. Pastu gi Holiday Plaza beli kasut POWER hi-cut. Lidah (kasut) terkeluar beb! Kaki suar jean masuk dlm kasut. Gila bangga tu, pakai..
1993 - Keje kat kilang biskut dgn Lan Kayu. Setengah hari je. Ada ke nyonya tu suruh uli tepong bentuk bulat, pastu sapu jem tgh2, kemudian lipat tepung yg bulat tu jadikkan segitiga sama sisi!? Tertekan aku!! Aku tgk brader2 yg keje selamba je melipat dgn suksesnya sambil ngisap ganja. Jem tak terkeluar plak tu!! Tengahari je ckp dgn nyonya tu nk balik makan. Nyonya tu ckp nanti lepas makan datang aaa! OK nya..kata aku. Mampos aku tak datang lagi dah!
Next, keje kat Prettonas Desa Cemerlang. Tengahari tak makan pasal dah kenyang bau petrol. Sebu perut aku. Duit collection manjang short je. Tahan seminggu je..
Last2, tolong member aku(ajak) kat warung. Yg masak, jual separuh.. yg sindri makan separuh.. heavennn.....
1997 - Berbekalkan diploma (baru grad) aku dpt offer kat kilang electronic PCA Tebrau4. Awek punye la ramai, mcm semut. Kat kilang ni lah aku bertemu jodoh dgn isteriku...
Jun1999-Jan2009 - Titan Chemicals. TQ to bosses, chemists n colleagues for everything and for what I am being now..
..gua simpan lagi ini gambar ID..

Buat masa sekarang ni.. ni lah part time aku..


1 comment:

Anonymous said...

wakaka..tak thn bace keje kat kilang beskut tu..=D