Monday, May 18, 2009

Terima Kasih...

Alhamdulillah.. Hari ini genap 3 bulan aku berada di bumi anbia' ni. Nak kata lama, rasa mcm dah lama bebeno.. nak kata kejap, lama la jugak.. Dan ia merupakan satu penghijrahan yg besar dalam hidup aku yg tak pernah terjangkau di fikiran aku selama ini.
Pelbagai pengalaman yg best (nasi kambing), yg tak best (asik minum pepsi je!), yg positif dan negative yg telah aku tempuhi kat sini. Dan.. hidup sebatang kara di sini merupakan satu cabaran yg besar bagi diriku dan isteriku yg jauh nun di Mesia tu..sob..sob..
Terima kasih yg tak terhingga diucapkan kepada famili dan sahabat di tanahair, kepada rakan2 yg terdahulu, yg sama2 dan yg baru sampai di KSA ni, yg dah byk kali balik Mesia serta yg tak balik2 Mesia lagi di atas segala bentuk bantuan dan tunjuk ajar yg telah diberikan.
Semoga apa yg kita korbankan, rancangkan, dan impikan untuk hari ini, esok, lusa dan hari2 yg mendatang dipermudahkan, dilimpahkan, diberkati dan diredhai oleh Allah Subhanawataala.. InsyaAllah.. Amin ya Rabbalalamin..
Tapi..Mcm mana la Arsenal main ni.. takpe, season depan kita batman return.. bikin balik.. huhuhu..

No comments: